logo logo
 
 

Terugblik 2014

placehold
In 2013 organiseerde Centrummanagement Leiden voor het derde opeenvolgende jaar de Kennis & Kunde Workshops. 

Tijdens deze workshops kwamen de volgende onderwerpen aan bod:
 
  • New Business (Waar staat uw onderneming nu? Wat wilt u bereiken? En hoe kunt u dat realiseren?). 
  • Service (Hoe zorgt u met klantgerichtheid, houding en gedrag voor de beste verkoopcijfers?). 
  • Gebiedsmarketing (Wat kunt u doen om ervoor te zorgen dat de identiteit en uitstraling van uw winkelgebied of onderneming versterkt?). 
  • Cross Selling (Hoe leidt samenwerking met andere partijen zoals een culturele instelling tot meer traffic en betere verkoop?). 
  • Concept store/etaleren (Hoe zorgt u ervoor dat de beleving van uw winkel optimaal aansluit bij de verwachtingen van de klant?). 
  • Veiligheid (Wat te doen met een lastige klant? Wat te doen met diefstal?). 
Wedstrijden Kennis & Kunde 2014
Aan de workshops 'Etaleren' en 'Service' waren wedstrijden gekoppeld, waarmee de ondernemers een mediapakket konden winnen:
  • een prachtige foto van het team
  • een Abri-rondje door de stad
  • een advertorial in de LOS of Witte Weekblad/Leidsch Dagblad.
De winnaars in 2014 waren:
  • Topondernemer van het Jaar: Scrapwood
  • Beste Service in de Horeca: Visbrasserie De Poort
  • Beste Service in de Retail: Suitable
  • Beste etalage: Emma Biemans Interieurontwerp