logo logo
 
 

De why van jouw onderneming

placehold


Wat is nou écht de reden dat je ’s ochtends opstaat? We hebben allemaal onze huur of hypotheek te betalen. Maar waarom doe je nu wat je doet? In twee opeenvolgende sessies neemt José je aan de hand op ontdekkingsreis van je eigen ‘Why’ naar het hart van jouw ideale klant. Je gaat ontdekken hoe je door te communiceren vanuit datgene wat je gelooft klanten écht kunt raken.

Voor wie?
Deze workshop is bedoeld voor ondernemers (en werknemers!) die hun eigen Why en die van de klant beter willen leren kennen. 

Training I ‘Je eigen Why’
Introductie ‘Why’ & de ‘Golden Circle’
Hoe kom je nu tot je eigen ‘waarom’? (praktijkopdracht)
Voorbeelden ‘Why’ inspirerende bedrijven (Internationaal – nationaal – lokaal)
Aan de slag met ‘het waarom’ binnen de organisatie (praktijkopdracht)
Hoe nu verder: opdrachten voor eigen organisatie 

Training II ‘de Why van je klant’
Introductie + korte refresh
Vragen & inzichten na aanleiding van de opdrachten
Jouw Why en het vertrouwen van de klant (praktijkopdracht)
De Why van organisatie en het hart van de klant op één lijn (Internationaal – nationaal – lokaal)
Integreren eigen Why en Why van de klant (praktijkopdracht)
Hoe nu verder: integratie Why in bedrijfsvoering, communicatie & branding 

De Why van jouw onderneming - José van Dijken

De Why van jouw onderneming - José van Dijken


Dinsdag 20 juni heeft de tweede Kennis&Kunde workshop over 'de why van jouw onderneming' plaatsgevonden bij Rabobank Leiden.


José van Dijken van Mess2Message zoemde dit keer in op de vertaling van de 'Wat, waarom en hoe' van de ondernemers naar de zichtbaarheid online. In een open en gemoedelijke sfeer, konden de ondernemers hierbij ook veel van elkaar leren.





Meer informatie over José van Dijken
https://www.mess2message.nl