logo logo
 
 

Dichterbij je klant

placehold


De interactie tussen de verkopers en klanten wordt steeds scherper: een alerte dialoog, zoals een bergbeklimmer de rotsen scant voor de volgende aanhechting. Tijdens het Seminartraject ‘Dichter bij je klant’ zoemt Ad van Beek in op deze scherpe interactie, samen met ondernemers, vanuit het samenspel van zijn 6 principes die leiden tot meer omzet. Een spetterend, inspirerend en enthousiasmerend Seminar waar passie, bezieling en verbinding centraal staan. Dit aan de hand van levensechte situaties gefilmd met de verborgen camera. Er is geen uitweg, alleen de weg naar verbetering en meer omzet!

Voor wie?
Voor iedereen, dus leidinggevenden/managers/medewerkers. Maar let op! Deze workshop kent een maximaal aantal deelnemers van 50, dus VOL is VOL. 

Training ‘Dichterbij je klant’ I
In deze training leer je de structuur van het verkoopgesprek en oefen je de 4 fases van de verkoop gesprektechnieken. Wanneer en hoe start je het gesprek? Hoe kom je achter de wensen en verlangens van je klant? Wanneer weet je voldoende? Oefenen met het stellen van open vragen, houding en gedrag, inventariseren en samenvatten, gesprek afronden. 

Training ‘Dichterbij je klant’ II

Salestraining avond - bijverkoop & upselling
In deze training leer je om bij klanten extra wensen en verlangens te creëren (latente behoeften achterhalen) vanuit vertrouwen en verbinding. Gericht op het ‘verkopen’ van accessoires, kleding, extra paar schoenen etc. en het upsellen van een basisproduct naar een topproduct. 

Wanneer?
dinsdag 5 september
dinsdag 19 september
 

Waar?
Leidse Schouwburg - Stadsgehoorzaal

Tijd
Inloop vanaf 18.00 uur met hapje en drankje, start workshop om 18.30 uur. Het officiele programma duurt tot 21.30 uur (met pauze) en hierna is nog tijd voor een (netwerk)borrel.
 

Meer informatie over Ad van Beek
https://www.shopacademy.nl/