Campagnes

Leiden heeft een uniek winkel- en horeca-aanbod te bieden in een bijzondere historische setting. Om nog meer bezoekers naar onze winkels en horeca te trekken, voert het Centrummanagement samen met haar partners een aantal campagnes uit. Onze campagnes zijn zowel gericht op Leidenaren, regiobewoners, als bezoekers uit de rest van het land.

Alleen door bij Leidse ondernemers te kopen, behouden we de levendige en historische binnenstad waar we allemaal zo trots op zijn. Dat is de boodschap aan Leidenaren van de door het Centrummanagement Leiden opgezette beweging Liever in Leiden. Door een campagne en online platform verspreiden we het idee achter Liever in Leiden.
Leiden heeft bezoekers veel te bieden, daarom laten we samen met Leiden Marketing met de Trakteer jezelf op Leiden-campagne zien dat een bezoek aan Leiden een echte traktatie is. Wij richten hierbij het vizier op vier sterke kwaliteiten van onze stad: winkelen, horeca, uitjes en overnachten. De campagne is gericht op de Leidse regio en daarbuiten.
De Trakteerkaart is een cadeaubon die alleen bij aangesloten Leidse ondernemers te besteden is. In het eerste jaar is er voor meer dan €150.000 aan Trakteerkaarten verkocht en zijn de cadeaubonnen bij 150 ondernemers in te wisselen. Deelname voor ondernemers is gratis, de verwerkingskosten worden betaald door het Centrummanagement.

Blijf op de hoogte van ontwikkelingen in de binnenstad